آموزانبررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری با عشق به یادگیری: نقش میانجی خوشبینی تحصیلی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
آموزش ترغیبینقش آموزش ترغیبی و کمال گرایی در خود نظم جویی تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-39]
ا
ابتداییتعیین سهم مولفههای حمایت اجتماعی و خودکنترلی در پیشبینی فرسودگی شغلی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
ابزارها و امکانات شبکه شادبررسی رابطه بین استفاده از ابزارها و امکانات شبکه شاد با درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
اجتناب تجربیپیش بینی امید به زندگی در دانشجویان با تجربه ابتلا به کووید 19 از روی حساسیت اضطرابی و اجتناب تجربی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
احساس ناکامیاثربخشی آموزش کنترل تکانه بر حل مسئله، احساس ناکامی و کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال رفتاری [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-16]
اختلال در تنظیم هیجانمقایسه مکانیزم های دفاعی، اختلال در تنظیم هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در دانشجویان با علائم وسواس احتکار و اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1401]
اختلال رفتاریاثربخشی آموزش کنترل تکانه بر حل مسئله، احساس ناکامی و کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال رفتاری [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-16]
اخلاق شغلیتحلیل رابطه بین اخلاق شغلی و اشتیاق شغلی معلمان: نقش میانجی انطباق پذیری مسیر شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402]
ادراک از محیط یادگیریبررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری با عشق به یادگیری: نقش میانجی خوشبینی تحصیلی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
ادراک نگرانیاثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
اشتیاقبررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
اشتیاق شغلیتحلیل رابطه بین اخلاق شغلی و اشتیاق شغلی معلمان: نقش میانجی انطباق پذیری مسیر شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402]
اضطراباثربخشی درمان کوتاه راه حل محور(SFBT) بر افسردگی، استرس، اضطراب و سازگاری تحصیلی دانشآموزان متوسطهی دوم در دورهی اپیدمی کرونا [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
اضطراب اجتماعیاثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
اضطراب اجتماعیمقایسه مکانیزم های دفاعی، اختلال در تنظیم هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در دانشجویان با علائم وسواس احتکار و اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1401]
اضطراب تحصیلیتأثیر مدل چرخش ایستگاه بر میزان یادگیری و اضطراب تحصیلی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-19]
اضطراب جداییاثربخشی شفقت درمانی بر دلبستگی و اضطراب جدایی در دانش آموزان نوجوان بستری [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
اضطراب جدایی و گوشه گیری کودکاناثربخشی بازی درمانی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی و گوشه گیری دانش آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
اضطراب کرونابررسی نقش سبک های اسنادی در نگرش نسبت به یادگیری آنلاین با میانجی گری اضطراب کرونا در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
اضطراب کووید-19مدل یابی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اضطراب کووید-19 با نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
اعتیاد به شبکههای اجتماعیمدل یابی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اضطراب کووید-19 با نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
افسردگیاثربخشی درمان کوتاه راه حل محور(SFBT) بر افسردگی، استرس، اضطراب و سازگاری تحصیلی دانشآموزان متوسطهی دوم در دورهی اپیدمی کرونا [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
امید به زندگیپیش بینی امید به زندگی در دانشجویان با تجربه ابتلا به کووید 19 از روی حساسیت اضطرابی و اجتناب تجربی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
امیدواریبررسی تاثیر آموزش تئوری انتخاب بر مسئولیتپذیری، تاب آوری و امیدواری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
انطباق پذیری شغلیتحلیل رابطه بین اخلاق شغلی و اشتیاق شغلی معلمان: نقش میانجی انطباق پذیری مسیر شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402]
انگیزش پیشرفتمدلیابی ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس خودناتوانسازی و درگیری در فضای مجازی با میانجیگری شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
اهمال کاری تحصیلیموضوع: آزمایش مدل رابطه مهارتهای تحصیلی با عملکردتحصیلی با مینجیگری اهمالکاری تحصیلی و غیبت از مدرسه در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم استان ایلام. [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
اهمال کاری تحصیلیتبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
اهمالکاری تحصیلیمدل یابی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اضطراب کووید-19 با نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
ب
بازی درمانیاثربخشی بازی درمانی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی و گوشه گیری دانش آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
بازی درمانی گروهیاثربخشی بازی درمانی گروهی بر سواد هیجانی، سازگاری اجتماعی و رفتار پرخاشگرانه دانش آموزان پرخاشگر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
باورهایانگیزشیاثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کارکرد اجرایی خود تنظیمی دانش آموزان بیش فعال دوره ابتدایی شهر پیرانشهر [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
باورهای فراشناختپیشبینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
بزهکاری دانشآموزانبررسی رابطه بین مؤلفههای یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانشآموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
بیشفعالاثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کارکرد اجرایی خود تنظیمی دانش آموزان بیش فعال دوره ابتدایی شهر پیرانشهر [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
بینی تحصیلیبررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری با عشق به یادگیری: نقش میانجی خوشبینی تحصیلی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
بوروکراسی سازمانی"نقش گرایش به بوروکراسی سازمانی معلمان و رهبری اخلاقی مدیران در سلامت سازمانی مدرسه ( مدل یابی معادلات ساختاری) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
پ
پایداری تلاشبررسی مدل رابطه خوشبینی و خودمهاری با دلزدگی یادگیری با میانجیگری ثبات علایق و پایداری تلاش در دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
پایگاه اقتصادی اجتماعیرابطه پایگاه اقتصادی-اجتماعی و نگرش مذهبی والدین با مواجهه کودک با خشونت خانگی در شهر کابل [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
پرخاشگریمقایسه نظریه ذهن، تنظیم شناختی هیجان مثبت و منفی و پرخاشگری دانش آموزان با و بدون مشکلات رفتاری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
پیشرفت تحصیلیرابطة ذهنآگاهی، سبکهای حل مسئله و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان پسر پایه دهم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
پیشرفت تحصیلینقش مسئولیتپذیری و هوش هیجانی در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-13]
ت
تابآوریبررسی تاثیر آموزش تئوری انتخاب بر مسئولیتپذیری، تاب آوری و امیدواری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
تابآوری و نشاط ذهنیبررسی تاثیر نگرش بر زندگی والدین برمیزان سازگاری اجتماعی،تاب آوری ونشاط ذهنی دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
تجربه غرقگیمقایسه تجربه غرقگی و ذهنآگاهی در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-16]
تدریس مطلوبمقایسه کارایی نیروهای انسانی جذب شده از طریق ماده ۲۸ با دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-20]
تعارض والد-فرزندمدل معادلات ساختاری سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت بر اساس خودکارآمدی و تنظیم هیجان با نقش واسطه ای تعارض والد-فرزند [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
تعامـل و همکـاریمقایسه کارایی نیروهای انسانی جذب شده از طریق ماده ۲۸ با دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-20]
تعللورزی تحصیلینقش میانجی تعللورزی تحصیلی در ارتباط ابعاد کمالگرایی با فرسودگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
تنظیم شناختی هیجانمقایسه نظریه ذهن، تنظیم شناختی هیجان مثبت و منفی و پرخاشگری دانش آموزان با و بدون مشکلات رفتاری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
تنظیم هیجانمدل معادلات ساختاری سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت بر اساس خودکارآمدی و تنظیم هیجان با نقش واسطه ای تعارض والد-فرزند [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
تئوری انتخاببررسی تاثیر آموزش تئوری انتخاب بر مسئولیتپذیری، تاب آوری و امیدواری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
ث
ثبات علایقبررسی مدل رابطه خوشبینی و خودمهاری با دلزدگی یادگیری با میانجیگری ثبات علایق و پایداری تلاش در دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
ح
حساسیت اضطرابیپیش بینی امید به زندگی در دانشجویان با تجربه ابتلا به کووید 19 از روی حساسیت اضطرابی و اجتناب تجربی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
حل مسئلهاثربخشی آموزش کنترل تکانه بر حل مسئله، احساس ناکامی و کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال رفتاری [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-16]
حمایت اجتماعیتعیین سهم مولفههای حمایت اجتماعی و خودکنترلی در پیشبینی فرسودگی شغلی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
خ
خستگی ذهنیتبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
خودتنظیمیپیشبینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
خودتنظیمیبررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
خودکارآمدیرابطة ذهنآگاهی، سبکهای حل مسئله و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان پسر پایه دهم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
خودکارآمدیپیشبینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
خودکارآمدیمدل معادلات ساختاری سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت بر اساس خودکارآمدی و تنظیم هیجان با نقش واسطه ای تعارض والد-فرزند [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
خودکارآمدیبررسی نقش ابعاد درگیری تحصیلی و مسئولیتپذیری در خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دختر پایه هشتم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
خود کنترلیتعیین سهم مولفههای حمایت اجتماعی و خودکنترلی در پیشبینی فرسودگی شغلی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
خودمهاریبررسی مدل رابطه خوشبینی و خودمهاری با دلزدگی یادگیری با میانجیگری ثبات علایق و پایداری تلاش در دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
خودناتوان &lrmمدلیابی ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس خودناتوانسازی و درگیری در فضای مجازی با میانجیگری شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
خود نظم جویی تحصیلینقش آموزش ترغیبی و کمال گرایی در خود نظم جویی تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-39]
خوش&rlmبررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری با عشق به یادگیری: نقش میانجی خوشبینی تحصیلی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
خوشبینیبررسی مدل رابطه خوشبینی و خودمهاری با دلزدگی یادگیری با میانجیگری ثبات علایق و پایداری تلاش در دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
د
دانش &rlmبررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری با عشق به یادگیری: نقش میانجی خوشبینی تحصیلی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
دانش آموزتبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
دانشآموزاثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
دانش آموزاننقش آموزش ترغیبی و کمال گرایی در خود نظم جویی تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-39]
دانش آموزانبررسی تاثیر آموزش تئوری انتخاب بر مسئولیتپذیری، تاب آوری و امیدواری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
دانش آموزانمدل یابی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اضطراب کووید-19 با نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
دانشآموزانپیشبینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
دانشآموزانتأثیر عوامل آموزشی، انسانی و سازمانی بر شادکامی دانشآموزان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-23]
دانشآموزانبررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
دانش آموزان ابتداییاثربخشی بازی درمانی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی و گوشه گیری دانش آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
دانش آموزان پرخاشگراثربخشی بازی درمانی گروهی بر سواد هیجانی، سازگاری اجتماعی و رفتار پرخاشگرانه دانش آموزان پرخاشگر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
دانشآموزان تیزهوشمقایسه تجربه غرقگی و ذهنآگاهی در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-16]
دانشآموزان دخترنقش مسئولیتپذیری و هوش هیجانی در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-13]
دانشآموزان دختربررسی نقش ابعاد درگیری تحصیلی و مسئولیتپذیری در خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دختر پایه هشتم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
دانشآموزان عادیمقایسه تجربه غرقگی و ذهنآگاهی در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-16]
دانش آموزان مضطرببررسی مقایسه ای سبک های دلبستگی و سبک های هویتی بین دانش آموزان مضطرب و غیرمضطرب دوره ی دوم متوسطه پسرانه شهرستان اردکان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-22]
دانشجویاننقش میانجی تعللورزی تحصیلی در ارتباط ابعاد کمالگرایی با فرسودگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
دانشجویانپیش بینی امید به زندگی در دانشجویان با تجربه ابتلا به کووید 19 از روی حساسیت اضطرابی و اجتناب تجربی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
دانشجویان یزدبررسی نقش سبک های اسنادی در نگرش نسبت به یادگیری آنلاین با میانجی گری اضطراب کرونا در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
درگیری تحصیلیبررسی رابطه بین استفاده از ابزارها و امکانات شبکه شاد با درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
درگیری تحصیلیبررسی نقش ابعاد درگیری تحصیلی و مسئولیتپذیری در خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دختر پایه هشتم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
درگیری در فضای مجازیمدلیابی ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس خودناتوانسازی و درگیری در فضای مجازی با میانجیگری شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
درمان تلفیقیمقایسهی اثربخشی نقاشی درمانی، قصه درمانی و درمان تلفیقی بر مشکلات درونیسازی شدهی کودکان مبتلا به سرطان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
درمان راه حل محور کوتاه مدتاثربخشی درمان کوتاه راه حل محور(SFBT) بر افسردگی، استرس، اضطراب و سازگاری تحصیلی دانشآموزان متوسطهی دوم در دورهی اپیدمی کرونا [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
درمان فراشناختیاثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
دستاورد فردیبررسی رابطه بین مؤلفههای یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانشآموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
دلبستگیاثربخشی شفقت درمانی بر دلبستگی و اضطراب جدایی در دانش آموزان نوجوان بستری [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
دلزدگی یادگیریبررسی مدل رابطه خوشبینی و خودمهاری با دلزدگی یادگیری با میانجیگری ثبات علایق و پایداری تلاش در دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
ذ
ذهنآگاهیرابطة ذهنآگاهی، سبکهای حل مسئله و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان پسر پایه دهم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
ذهنآگاهیمقایسه تجربه غرقگی و ذهنآگاهی در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-16]
ر
رابطه معلم-دانش آموزنقش میانجی ویژگی های شخصیتی در رابطه ی بین روابط_موضوعی و رابطه ی معلم_دانش آموز [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]
راهبردهایشناختیاثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کارکرد اجرایی خود تنظیمی دانش آموزان بیش فعال دوره ابتدایی شهر پیرانشهر [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
راهبرهایفراشناختیاثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کارکرد اجرایی خود تنظیمی دانش آموزان بیش فعال دوره ابتدایی شهر پیرانشهر [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
رضایت شغلیبررسی ارتباط هوش هیجانی و عزت نفس با رضایت شغلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
رفتارپرخاشگرانهاثربخشی بازی درمانی گروهی بر سواد هیجانی، سازگاری اجتماعی و رفتار پرخاشگرانه دانش آموزان پرخاشگر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
روابط موضوعینقش میانجی ویژگی های شخصیتی در رابطه ی بین روابط_موضوعی و رابطه ی معلم_دانش آموز [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]
س
سازیمدلیابی ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس خودناتوانسازی و درگیری در فضای مجازی با میانجیگری شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
سازگاری اجتماعیاثربخشی بازی درمانی گروهی بر سواد هیجانی، سازگاری اجتماعی و رفتار پرخاشگرانه دانش آموزان پرخاشگر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
سازگاری اجتماعیبررسی تاثیر نگرش بر زندگی والدین برمیزان سازگاری اجتماعی،تاب آوری ونشاط ذهنی دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
سازگاری تحصیلیاثربخشی درمان کوتاه راه حل محور(SFBT) بر افسردگی، استرس، اضطراب و سازگاری تحصیلی دانشآموزان متوسطهی دوم در دورهی اپیدمی کرونا [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
سبک اسنادیبررسی نقش سبک های اسنادی در نگرش نسبت به یادگیری آنلاین با میانجی گری اضطراب کرونا در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامتمدل معادلات ساختاری سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت بر اساس خودکارآمدی و تنظیم هیجان با نقش واسطه ای تعارض والد-فرزند [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
سبکهای حل مسئلهرابطة ذهنآگاهی، سبکهای حل مسئله و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان پسر پایه دهم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
سبک های دلبستگیبررسی مقایسه ای سبک های دلبستگی و سبک های هویتی بین دانش آموزان مضطرب و غیرمضطرب دوره ی دوم متوسطه پسرانه شهرستان اردکان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-22]
سبک های هویتبررسی مقایسه ای سبک های دلبستگی و سبک های هویتی بین دانش آموزان مضطرب و غیرمضطرب دوره ی دوم متوسطه پسرانه شهرستان اردکان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-22]
سرزندگیبررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
سوادهیجانیاثربخشی بازی درمانی گروهی بر سواد هیجانی، سازگاری اجتماعی و رفتار پرخاشگرانه دانش آموزان پرخاشگر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
ش
شادکامیپیشبینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
شادکامیمدلیابی ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس خودناتوانسازی و درگیری در فضای مجازی با میانجیگری شادکامی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
شادکامیتأثیر عوامل آموزشی، انسانی و سازمانی بر شادکامی دانشآموزان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-23]
شفقت به خوداثربخشی شفقت درمانی بر دلبستگی و اضطراب جدایی در دانش آموزان نوجوان بستری [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
ع
عدم تحمل بلاتکلیفیمقایسه مکانیزم های دفاعی، اختلال در تنظیم هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در دانشجویان با علائم وسواس احتکار و اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1401]
عزت نفسبررسی ارتباط هوش هیجانی و عزت نفس با رضایت شغلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
عشق به یادگیریبررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری با عشق به یادگیری: نقش میانجی خوشبینی تحصیلی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
عملکرد تحصیلیبررسی رابطه بین استفاده از ابزارها و امکانات شبکه شاد با درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-15]
عوامل آموزشیتأثیر عوامل آموزشی، انسانی و سازمانی بر شادکامی دانشآموزان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-23]
عوامل انسانیتأثیر عوامل آموزشی، انسانی و سازمانی بر شادکامی دانشآموزان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-23]
عوامل سازمانیتأثیر عوامل آموزشی، انسانی و سازمانی بر شادکامی دانشآموزان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-23]
غ
غیبت از مدرسه و عملکرد تحصیلیموضوع: آزمایش مدل رابطه مهارتهای تحصیلی با عملکردتحصیلی با مینجیگری اهمالکاری تحصیلی و غیبت از مدرسه در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم استان ایلام. [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
ف
فرسودگی تحصیلینقش میانجی تعللورزی تحصیلی در ارتباط ابعاد کمالگرایی با فرسودگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
فرسودگی شغلیتعیین سهم مولفههای حمایت اجتماعی و خودکنترلی در پیشبینی فرسودگی شغلی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
ق
قصه درمانیمقایسهی اثربخشی نقاشی درمانی، قصه درمانی و درمان تلفیقی بر مشکلات درونیسازی شدهی کودکان مبتلا به سرطان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
ک
کاراییمقایسه کارایی نیروهای انسانی جذب شده از طریق ماده ۲۸ با دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-20]
کرونااثربخشی درمان کوتاه راه حل محور(SFBT) بر افسردگی، استرس، اضطراب و سازگاری تحصیلی دانشآموزان متوسطهی دوم در دورهی اپیدمی کرونا [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
کفایت اجتماعیاثربخشی آموزش کنترل تکانه بر حل مسئله، احساس ناکامی و کفایت اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال رفتاری [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-16]
کیفیت خوابتبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
کمال گرایینقش آموزش ترغیبی و کمال گرایی در خود نظم جویی تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-39]
کمالگرایینقش میانجی تعللورزی تحصیلی در ارتباط ابعاد کمالگرایی با فرسودگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
کودکان سرطانیمقایسهی اثربخشی نقاشی درمانی، قصه درمانی و درمان تلفیقی بر مشکلات درونیسازی شدهی کودکان مبتلا به سرطان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
کووید 19پیش بینی امید به زندگی در دانشجویان با تجربه ابتلا به کووید 19 از روی حساسیت اضطرابی و اجتناب تجربی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
م
مدیرانمدارستعیین سهم مولفههای حمایت اجتماعی و خودکنترلی در پیشبینی فرسودگی شغلی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
مدیریت کلاس درسمقایسه کارایی نیروهای انسانی جذب شده از طریق ماده ۲۸ با دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-20]
مدل چرخش ایستگاهتأثیر مدل چرخش ایستگاه بر میزان یادگیری و اضطراب تحصیلی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-19]
مسئولیتپذیریبررسی تاثیر آموزش تئوری انتخاب بر مسئولیتپذیری، تاب آوری و امیدواری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
مسئولیتپذیرینقش مسئولیتپذیری و هوش هیجانی در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-13]
مسئولیتپذیریمقایسه کارایی نیروهای انسانی جذب شده از طریق ماده ۲۸ با دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-20]
مسئولیتپذیریبررسی نقش ابعاد درگیری تحصیلی و مسئولیتپذیری در خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دختر پایه هشتم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
مشاوران مدارسبررسی ارتباط هوش هیجانی و عزت نفس با رضایت شغلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
مشکلات درونی سازی شدهمقایسهی اثربخشی نقاشی درمانی، قصه درمانی و درمان تلفیقی بر مشکلات درونیسازی شدهی کودکان مبتلا به سرطان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
مشکلات رفتاریمقایسه نظریه ذهن، تنظیم شناختی هیجان مثبت و منفی و پرخاشگری دانش آموزان با و بدون مشکلات رفتاری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
مکانیزمهای دفاعیمقایسه مکانیزم های دفاعی، اختلال در تنظیم هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در دانشجویان با علائم وسواس احتکار و اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1401]
مهارت تحصیلیموضوع: آزمایش مدل رابطه مهارتهای تحصیلی با عملکردتحصیلی با مینجیگری اهمالکاری تحصیلی و غیبت از مدرسه در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم استان ایلام. [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
مواجهه کودک با خشونت خانگیرابطه پایگاه اقتصادی-اجتماعی و نگرش مذهبی والدین با مواجهه کودک با خشونت خانگی در شهر کابل [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
ن
نشخوار فکریاثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
نظریه ذهنمقایسه نظریه ذهن، تنظیم شناختی هیجان مثبت و منفی و پرخاشگری دانش آموزان با و بدون مشکلات رفتاری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
نظریهذهناثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کارکرد اجرایی خود تنظیمی دانش آموزان بیش فعال دوره ابتدایی شهر پیرانشهر [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
نقاشی درمانیمقایسهی اثربخشی نقاشی درمانی، قصه درمانی و درمان تلفیقی بر مشکلات درونیسازی شدهی کودکان مبتلا به سرطان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
نگرشبررسی نقش سبک های اسنادی در نگرش نسبت به یادگیری آنلاین با میانجی گری اضطراب کرونا در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
نگرش به زندگی والدینبررسی تاثیر نگرش بر زندگی والدین برمیزان سازگاری اجتماعی،تاب آوری ونشاط ذهنی دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
نگرش مذهبی والدینرابطه پایگاه اقتصادی-اجتماعی و نگرش مذهبی والدین با مواجهه کودک با خشونت خانگی در شهر کابل [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
و
وابستگی به موبایلتبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
ویژگی های شخصیتنقش میانجی ویژگی های شخصیتی در رابطه ی بین روابط_موضوعی و رابطه ی معلم_دانش آموز [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]
وسواس احتکارمقایسه مکانیزم های دفاعی، اختلال در تنظیم هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در دانشجویان با علائم وسواس احتکار و اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1401]
ه
همنشینی با دوستان ناباببررسی رابطه بین مؤلفههای یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانشآموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
هوش هیجانینقش مسئولیتپذیری و هوش هیجانی در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-13]
هوش هیجانیبررسی ارتباط هوش هیجانی و عزت نفس با رضایت شغلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
ی
یادگیریتأثیر مدل چرخش ایستگاه بر میزان یادگیری و اضطراب تحصیلی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-19]
یادگیری اجتماعیبررسی رابطه بین مؤلفههای یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانشآموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
یادگیری آنلاینبررسی نقش سبک های اسنادی در نگرش نسبت به یادگیری آنلاین با میانجی گری اضطراب کرونا در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-18]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد